Po-Ne od 8:30h-17:00Hod.

Moje služby

Rozleštění světlometů - používá se u světel, která jsou zažloutlá,jemně poškrábaná  a výrazněji nepoškozená. Vrstva je rozleštěna za použití jemných brusných kotoučů do vysokého lesku.Poté jsou chemicky ošetřena na 2 roky. Možnost použít PPF fólii.

Renovace světlometů - používá se u světel, která jsou popraskaná a výrazně poškozená. Světla jsou broušena za použití hrubých brusných kotoučů různé hrubosti až na hladkou zdravou a nepopraskanou vrstvu. Poté je na světla nanesen speciální dvousložkový lak s UV filtrem v několika vrstvách a ten nazávěr rozleštěn do vysokého lesku. Jedná se o nákladnější a časově náročnější opravu světla, ale výsledek je dlouhodobý a vynikající.

Ať už se rozhodnete pro jednu nebo druhou možnost, oba úkony jsou prováděny velmi pečlivě a ušetří vám náklady na případnou výměnu světlometů za nové.

  • Zvyšuje Vaší viditelnost a bezpečnost na silnici za tmy, za deště nebo jiných nepříznivých podmínkách
  • Šetří Vaše náklady za drahou výměnu nových světel
  • Vašemu vozu dodá původní nový vzhled a krásu
  • Zvýší hodnotu Vašeho vozu při plánovaném prodeji
  • Rychlé a efektivní řešení problému s průhledností světlometů na STK

JAK DLOUHO TRVÁ ROZLEŠTĚNÍ A RENOVACE SVĚTLOMETŮ?

Rozleštění světlometů trvá u většiny vozidel přibližně 1 - 2 hodiny.

Renovace světlometů trvá několik hodin, dle míry poškození.


Demontáž světlometů

  >      Oprava vysvícených světel

  >      Výměny projektorů,žárovek a jiné.            dle poškození či dohody.

  • Důkladné odstranění starých lepidel,silikonu.
  • Vyčištění vnitřních prostor světel a krycího krytu ze vnitř včetně renovace
  • Aplikace nového těsnění.
  • Možnost výměnu krytu za nový
  • Tlaková zkouška těsnosti světel
  • a jiné..


 Vakuové chromování parabol
-ceny jsou individuální dle velikosti a poškození parabol 
 
 

Renovace a leštění laku

O to tu jde především. Odstranění mikro škrábanců po nešetrném mytí, zvětralé vrstvy od slunce nebo ptačího trusu, vlásečnic z kartáčů nebo hologramů po neodborném leštění není žádný problém. Ke každému laku přistupuji zcela individuálně. Hledám optimální postup pro daný typ laku, kdy zohledňuji jeho tvrdost, odstín a samozřejmě míru poškození.

Vždy se snažím z laku "vytáhnout" maximální lesk. Samozřejmostí je opět maximální šetrnost, což v tomto případě znamená co nejmenší úbytek laku (resp. vyváženost mezi množstvím odstranění staré vrstvy a výsledným optickým efektem). K tomuto používam rotačku a leštičku od firmy Rupes. Lešticí pasty Zvizzer nebo Rupes.
Před každým leštěním je duležitá mechanická nebo chemická dekontaminace laku-odstranění polétavé rzi,asfaltu,a jiných nečistot...  
 

Keramická ochrana

Aktuálně nejrozšířenější způsob ochrany vozu, a to především díky poměru cena/výkon. Používám certifikovanou keramiku. Při běžném užívání vydrží minimálně 3 roky. Lak chrání před vnějšími vlivy - např. UV záření, kyselé deště, pryskyřice ze stromů, ptačí trus atd. Ochrana dokáže zabránit i drobným škrábancům. Dá se aplikovat nejen na karoserii, ale také na další části vozidla (kola, výfuk, světlomety, motorový prostor, plastové díly apod.). Výhoda toho řešení spočívá i v možnosti prodloužit životnost až na 10 let při každoročním servisu.
Důležitá je příprava laku před nanesením keramiky-dekontaminace,leštění,odmaštění,dle stavu Vašeho laku.

Voskování karoserie a kol


Vybereme,poradíme vždy nejvhodnějši vosk,dle Vašich přání.
Trvanlivost vosků je od řádů týdnů,až měsíců. 

Dekontaminace laku:

Nevidíte je, ale jsou tam

Lak je pórovitý jako pokožka.

A to je důvod, proč se na něm zachytávají nečistoty (kontaminanty), které pouhým okem nevidíte - alespoň většinu z nich. Když po něm přejedete prstem, cítíte je.

Jaké to jsou?

  • Brzdový prach,
  • průmyslový spad,
  • polétavá rez,
  • asfalt,
  • mušky,
  • ptačí trus,
  • lepidla a míza ze stromů.

Většina z nich brání správnému přichycení vosku, sealantu i keramiky a jsou pro lak nebezpečné. Může začít reznout a tolik se neleskne.

Dekontaminace vás těchto srač... zbaví, zabráníte reznutí a o tom to je :)

Co je dekontaminace laku?

Dekontaminace laku je speciální chemický nebo mechanický proces, při kterém se očistí z laku nánosy nečistot (kontaminantů), které běžným mytím nejde odmýt a mohou být pro lak velmi nebezpečné. Typicky se jedná o polétavou rez, asfaltové tečky, vodní spot. Lak je po dekontaminaci hladký se sytější barvou.

Máme chemickou a mechanickou dekontaminaci

Chemická dekontaminace laku je vůbec nejpoužívanější mezi profíky. Pokud není lak hodně zaflákaný, postačí. Je téměř bezdotyková a k laku šetrnější.

Uvolní polétavou rez (oranžové tečky) a veškeré železité částečky. Typicky po bocích auta a blatnících. Očistí asfaltové tečky, zbytky gumy a lepidel.

Mechanická dekontaminace je tradiční clayování :). Tzn. placka claye, který je jako plastelína a hodně lubrikace pod clay.

Clayem jezdíte po laku, funguje podobně jako žiletka. Vyčistí mušky, ptačí trus i asfaltové tečky a pobere odolné nečistoty. Lak je po clayi hladký jako sklo.