
Moje služby
Rozleštění světlometů - používá se u světel, která jsou zažloutlá,jemně poškrábaná a výrazněji nepoškozená. Vrstva je rozleštěna za použití jemných brusných kotoučů do vysokého lesku.Poté jsou chemicky ošetřena na 2 roky. Možnost použít PPF fólii.
Renovace světlometů - používá se u světel, která jsou popraskaná a výrazně poškozená. Světla jsou broušena za použití hrubých brusných kotoučů různé hrubosti až na hladkou zdravou a nepopraskanou vrstvu. Poté je na světla nanesen speciální dvousložkový lak s UV filtrem v několika vrstvách a ten nazávěr rozleštěn do vysokého lesku. Jedná se o nákladnější a časově náročnější opravu světla, ale výsledek je dlouhodobý a vynikající.
Ať už se rozhodnete pro jednu nebo druhou možnost, oba úkony jsou prováděny velmi pečlivě a ušetří vám náklady na případnou výměnu světlometů za nové.
- Zvyšuje Vaší viditelnost a bezpečnost na silnici za tmy, za deště nebo jiných nepříznivých podmínkách
- Šetří Vaše náklady za drahou výměnu nových světel
- Vašemu vozu dodá původní nový vzhled a krásu
- Zvýší hodnotu Vašeho vozu při plánovaném prodeji
- Rychlé a efektivní řešení problému s průhledností světlometů na STK
JAK DLOUHO TRVÁ ROZLEŠTĚNÍ A RENOVACE SVĚTLOMETŮ?
Rozleštění světlometů trvá u většiny vozidel přibližně 1 - 2 hodiny.
Renovace světlometů trvá několik hodin, dle míry poškození.
Demontáž světlometů
> Oprava vysvícených světel
> Výměny projektorů,žárovek a jiné. dle poškození či dohody.
- Důkladné odstranění starých lepidel,silikonu.
- Vyčištění vnitřních prostor světel a krycího krytu ze vnitř včetně renovace
- Aplikace nového těsnění.
- Možnost výměnu krytu za nový
- Tlaková zkouška těsnosti světel
- a jiné..
Vakuové chromování parabol
-ceny jsou individuální dle velikosti a poškození parabol
Renovace a leštění laku
O to tu jde především. Odstranění mikro škrábanců po nešetrném mytí, zvětralé vrstvy od slunce nebo ptačího trusu, vlásečnic z kartáčů nebo hologramů po neodborném leštění není žádný problém. Ke každému laku přistupuji zcela individuálně. Hledám optimální postup pro daný typ laku, kdy zohledňuji jeho tvrdost, odstín a samozřejmě míru poškození.
Vždy se snažím z laku "vytáhnout" maximální lesk. Samozřejmostí je opět maximální šetrnost, což v tomto případě znamená co nejmenší úbytek laku (resp. vyváženost mezi množstvím odstranění staré vrstvy a výsledným optickým efektem). K tomuto používam rotačku a leštičku od firmy Rupes. Lešticí pasty Zvizzer nebo Rupes.
Před každým leštěním je duležitá mechanická nebo chemická dekontaminace laku-odstranění polétavé rzi,asfaltu,a jiných nečistot...
Keramická ochrana
Aktuálně nejrozšířenější způsob ochrany vozu, a to především díky poměru cena/výkon. Používám certifikovanou keramiku. Při běžném užívání vydrží minimálně 3 roky. Lak chrání před vnějšími vlivy - např. UV záření, kyselé deště, pryskyřice ze stromů, ptačí trus atd. Ochrana dokáže zabránit i drobným škrábancům. Dá se aplikovat nejen na karoserii, ale také na další části vozidla (kola, výfuk, světlomety, motorový prostor, plastové díly apod.). Výhoda toho řešení spočívá i v možnosti prodloužit životnost až na 10 let při každoročním servisu.
Důležitá je příprava laku před nanesením keramiky-dekontaminace,leštění,odmaštění,dle stavu Vašeho laku.
Voskování karoserie a kol
Vybereme,poradíme vždy nejvhodnějši vosk,dle Vašich přání.
Trvanlivost vosků je od řádů týdnů,až měsíců.
Dekontaminace laku:
Nevidíte je, ale jsou tam
Lak je pórovitý jako pokožka.
A to je důvod, proč se na něm zachytávají nečistoty (kontaminanty), které pouhým okem nevidíte - alespoň většinu z nich. Když po něm přejedete prstem, cítíte je.
Jaké to jsou?
- Brzdový prach,
- průmyslový spad,
- polétavá rez,
- asfalt,
- mušky,
- ptačí trus,
- lepidla a míza ze stromů.
Většina z nich brání správnému přichycení vosku, sealantu i keramiky a jsou pro lak nebezpečné. Může začít reznout a tolik se neleskne.
Dekontaminace vás těchto srač... zbaví, zabráníte reznutí a o tom to je :)
Co je dekontaminace laku?
Dekontaminace laku je speciální chemický nebo mechanický proces, při kterém se očistí z laku nánosy nečistot (kontaminantů), které běžným mytím nejde odmýt a mohou být pro lak velmi nebezpečné. Typicky se jedná o polétavou rez, asfaltové tečky, vodní spot. Lak je po dekontaminaci hladký se sytější barvou.
Máme chemickou a mechanickou dekontaminaci
Chemická dekontaminace laku je vůbec nejpoužívanější mezi profíky. Pokud není lak hodně zaflákaný, postačí. Je téměř bezdotyková a k laku šetrnější.
Uvolní polétavou rez (oranžové tečky) a veškeré železité částečky. Typicky po bocích auta a blatnících. Očistí asfaltové tečky, zbytky gumy a lepidel.
Mechanická dekontaminace je tradiční clayování :). Tzn. placka claye, který je jako plastelína a hodně lubrikace pod clay.
Clayem jezdíte po laku, funguje podobně jako žiletka. Vyčistí mušky, ptačí trus i asfaltové tečky a pobere odolné nečistoty. Lak je po clayi hladký jako sklo.